IKLAN

Redha Dengan Ujian Allah

Aku akan terus tabah menghadapi demi membersihkan diriku. Siapa cepat dia dapat.


Pin On A Sound Heart

Dikeluarkan oleh Ibnu al-Durais Ibnu Mardawaih al-Khatib dan al-Baihaqi daripada Abu Bakar al-Siddiq berkata Rasulullah SAW.

. Aku redha dengan ujian serta pertuduhan yang sedang aku hadapi ini dengan kesabaran dan ketabahan. Surah yang meliputi kebaikan di dunia dan akhirat. Ada juga cabutan bertuah sebuah motor Vespa baru dan kepingan emas.

Semuanya dihujung jari anda. Aku redha dengan ujian apabila isteri dan anak-anak ku dihina oleh mereka dengan kesabaran yang Engkau berikan. Aku terima kekejaman mereka menggunakan agensi-agensi kerajaan seperti SPRM dan LHDN.

Malah lebih banyak tawaran disediakan termasuk hadiah menarik dan voucher istimewa. Selain itu pelbagai barangan berharga turut ditawarkan dengan potongan harga terendah. Barangsiapa yang membaca surah Yasin pada malam hari semata-mata untuk mendapat redha Allah diampunkan dosanya pada malam itu.

Jom dapatkan barangan mahal dengan diskaun hebat.


Tingkatan Manusia Ketika Diuji 1 Orang Yang Tidak Boleh Menerima Takdir Ujian Allah 2 Orang Yang Sabar Iaitu Menahan Diri Takdir Kata Kata Kutipan Agama


Ujian Allah Islamic Quotes Allah Quotes


Sentiasa Tabah Walau Apa Pun Dugaan Yang Diberikan Islamic Quotes Cool Words Words


Pin On Basahkan Hati

0 Response to "Redha Dengan Ujian Allah"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel